Inca o zi, aproape flutura printre degete, daca nu ar fi fost realizarea faptului ca inteleg de ce nu prea-mi suport colocatari.  Trebuie sa precizez faptul ca stiu de mult, draga jurnal, de ce nu-i suport, dar e una sa sti asta, alta e sa o realizezi  si cu totul alceva este intelegerea unui fapt….. si intre timp zidul intelepciunii spune: pentru orice sau moartea! daca nu te poti iubi pe tine stand pe marginea terenului!..dar sa revin: sa revin la ce…ca am facut o mica pauza si mi-a fugit ideea. Sa incerc totusi sa fac pe pescarul si sa agat ceva din ce a mai ramas.
Era treaba cu ziua care nu a trecut degeaba..bla bla…asa, da… de ce simt ceea ce simt ramane pe alta data.
Mai stiu ca mi-at dat seama ca nu-mi place locul meu de munca. E o treaba pe care o fac doar pentru bani, ma simt ca un fel de curva, face ceva doar pentru bani. Aproape ca ii invidiez pe artisti. Ei reusesc cumva sa-si duca viata fara a deveni curve. Evident ca au o existenta teribila, mereu lipseste ceva. Momentele de bucurie sunt aproape inexistente si sunt dominati de o cursa eterna pentru a umple ceva.
Unde pula mea fuge timpu?? Am facut o pauza de doua minute sa ma uit la un nimic si cumva au trecut 45 de minute!!What in numele tuturor cacaturilor sfinte se intampla?!?! Sa-mi fut una peste testiculul care e plasat mai jos…sa-i fut una cu calcaiul! La sto!
fuck that shit, ma pun sa dorm. Sper doar ca candva sa reusesc sa pun la cap tot ce vreau! In acest minunat jurnal… in acest minunat jurnal minunat!

 

 

Copie! din 15 feb



Leave a Reply

