Intrare prima. Jurnal

Asa ma trece un dejavu, la numele postului… dar din fericire, nu este un post ca oricare altul. Este inceputul unei serii de posturi care au menirea de a servi drept jurnal. Ce conteaza ca am 28…29 de ani imediat si m-am jotarat sa-mi fac jurnal? Ca o fetiscana de 23 de anisori care tocmai a descoperit secretele sexului anal.
Initial m-am gandit ca ar fi bine sa-l tin pe google docs, dar organizarea de pe wordpress imi place mai mult. Nu trebuie sa scriu data la care scriu, postatul e simplu, nu trebuie sa fac patru clickuri, ajunge doar unu! Si de ce trebuie sa ma strofoc sa-l ascund prin documente, cand e atat de bine ascuns aici, in vazul lumi.
Nimeni nu stie cine sunt, nici macar eu, pot sa folosesc alte nume in locul celor reale, e totul cum trebuie sa fie.  Am sapostez in “file din jurnalul necitit”, se potriveste si nu mai am chef sa-mi mai fac inca o categorie. Am deja prea multe.
Vorba multa saracia omului, asa ca trec la jurnaluit!

Azi, mi-am dus iubita la avion, un drum de 800km. In drum spre avion am condus incet. Atent, grijuliu ca nu cumva frumoasa poveste de dragoste sa se termine intr-un accident de masina. Eram deosebit de obosit, sex…dragoste…futai! Priviri! Sarutari in care m-am pierdut, in care m-am reinventat. Nesomn. Le-am strans pe toate inainte de drum. Nu mi-ar fi palcut sa am amintirea unui vis, am preferat sa traiesc visul si sa las visatul pentru noaptea in care ma afund din ce in ce mai repede.
A stat o saptamana la mine, a fost frumos. Inca nu mi-am dat seama de ce o iubesc. Este de 12 ani in viata mea, undeva pe la 12 ani, si pana acum nu am vazut in ea decat un amic, un prieten care ma intelege si care in timp s-a dezvoltata in directia in care am mers si eu. Toate doar petntru acest moment, pentru aceasta relatie, pentru aceasta poveste de dragoste. Tot ce a fost a devenit iubire. E minunat, e frumos e alceva decat ce-am cunoscut a fiind iubire. Nu e mai frumos, nu e mai bine, este altfel. Sunt implinit, motivat, feiricit..si acum sunt foarte obosit.
A fost scurt, foarte scurt, raportat la viata care vreau sa mi-o petrec cu ea. Dar a fost frumos. E minunat cum descopar la ea lucrusoare care-mi plac, cum imi palce sa-i satisfac mofturile, cum o descopar. E ca o carte, dupa fiecare fila stiu ceva mai mult.
Am mult de scris despre saptamana care a trecut, dar am sa fac asta maine, acum am vrut doar sa pun bazele jurnalului, sa incep sa-mi muzgalesc viata pe wordpress.

Copie! din 14 feb



Leave a Reply

