nota

tot din decursul zilei de ieri mai face parte si initierea de a ma “desparti” de rusoaica, care de fapt e ucraineanca. Prea putin conteaza asta, dar parca inca vreau sa aman. Nu ca sa o mai fac fericita de cateva ori. Ci pentru ca nu imi place sa ma despart de femei. Cel putin nu de alea care ma iubesc. Am sa-i frang inimioara si-mi pare rau, dar “relatia” mea cu ea a expirat. A fost doar sex, dar ea a inteles alceva, sau s-a lasat dusa de val. De neinteles pentru mine. Si ea la randul ei a frant inimi, cel putin una de care stiu eu. Fostul ei, pe care la parasit pentru mine. Nu i-am cerut niciodata sa-l lase, nu ma deranja rolul de amant. Era chiar convenabil. Era convenabil din toate punctele de vedere.
Dar ea a trebuit sa strice totul, alegand sa ma iubeasca.
Imi pare rau draga mea, dar am sa-ti frang inima.



Leave a Reply

