ca nu am existat degeaba

… din vorba in vorba, imi aduc aminte cum am descoperit solipsismul. Eram pe un site si ma rasfatam cu scrierile io stiu cui. Era ceva despre religie… un cacat probabil. Am obiceiul ca atunci cand dau de un cuvant pe care nu-l cunosc sa il caut iute pe internet sa vad despre ce se vorbeste. Si am dat de solipsism. Ma consult cu http://www.dexonline.ro si spre surprinderea mea, solipsismul e o chestie la care m-am gandit de cateva ori. Am fost placut surprins sa constat ca au mai fost si altii care s-au preocupat cu asta. M-am bucurat ca pot sa aflu mai multe despre asta.
Azi, la munca, ascultam o carte despre filozofia mintii. Deosebit, o gramada de argumente, puncte de vedere… filozofia intr-o forma plauta, simpla, aproape delicata. Se tot povesteste acolo, in carte despre una si alta, despre aia si aialalta… si atentia imi este atrasa intr-un mod deosebit cand vine vorba despre io stiu ce barca, in posesia lu io stiu cine. Un grec…pula mea. Nu conteaza … de fapt ce barca, a cui si alea alea. Conteaza doar ca gresi s-au preocupat cu problema barci lui muie ala. Acum multi ani. Care e problema: un tip are probleme cu barca, se tot strica, iar el tot baga piese noi in ea. Magazinul de unde cumpara piesele noi, ia piesele vechi si le pastreaza. In timp Tipul cu barca ajunge sa-si schimbe toata barca, iar magazinul care i-a vandut piesele reconstruieste din piesele vechi barca. Se naste intrebarea: cine are barca? O problema interesanta. Treaba este ca m-am intrebat de cateva ori, ce se intampla daca imi cumpar o masina..olt timer si atata repar la ea, pana cand am toate piesele schimbate, deci practic o alta masina. Evident mi-am pus aceeasi itnrebare: Pot sa consider ca am un old timer, sau nu?
Deci in mare, azi nu a fost o zi pierduta…. plus ca am descoperit o tehnica de a picta flori…pula mea….



Leave a Reply

