normal?

Normal, ca nu-s normal! Nu se gaseste nici macar o urma de normalitate in mine. Sau poate as putea sa consider normal faptul ca iubesc, ceea ce oarecum ma baga in randurile penibililor, dar in rest sunt dement. E o femeie care ma iubeste, imi cam dau seama de ce, dar eu n-as vrea sa ma iubeasca. Eu nu o iubesc pe ea, ne-am culcat cateva luni unu cu altu, a fost fain, pana m-am indragostit de iubita mea. Iubita mea care-mi este prietena de 12 ani, sau undeva pe acolo, in orice caz sunt multi. In seara asta urmeaza sa fac oficiala despartirea de femeia cu care m-am culcat si care s-a indragostit de mine. Imi pare rau ca am ranito, nu am vrut asta. Dar conteaza prea putin intentile mele.
Mai este o fata care ma iubeste, nu m-am culcat cu ea niciodata si nu am sa o fac. Nu stiu de ce ma iubeste. Am rpesupus cafemeile ma iubesc pentru ca fut de parca ar veni sfarsitul lumii. Pasional, agresiv, vulgar chiar.
Odata imi sugea una pula si am prinso de par si de gat. Ii indesam pula-n gat, o trageam de par. Parca imi faceam laba cu capul ei. Dupa vreo cinci minute nu a mai rezistat, s-a retras grabita si in timp ce-si tragea rasuflarea imi spune ca daca mai fac asta o sa-mi muste pula. Evident ca a doua oara nu mi-a muscat pula. Uneori in timp ce le fut imi place sa le plesnesc peste buci, imi place zgomotul care il fac cand palma se lipeste de bucile lor. Uneori ma mai las dus de val si le plesnesc mai tare. Ea era pusa capra si ma izbeam violent in pizda ei, i-am altoit cateva palme la buci, era deja rosie si nu stiu cum i-am scapat una mai tare, atat de tare incat nu am auzit nici un zgomot din gura ei, si-a bagat capul in perna si cateva secunde nici nu cred ca a respirat, apoi si-a dat drumu’!
Eram calare pe una..acum ceva timp, ma inghesuiam in stramtoarea unei pizde extrem de zemoase. Ea era pe burta, o tineam de par si ii bagam un deget in cur. Curu era mai stramt ca pizda. Fara sa dau nici u semn, ies din pizda si incep sa ma sap la ea in cur. Ea geme, spune ca nu vrea, ca nu a mia facut asta niciodata. Ii imping fata in pat si ma ingrop in curu ei. Ah cat de bine a fost. Putea vizualiza cum se beleste pula in curu ei. N-am putut sa ma opresc.Crizele ei, plansetele, agoniile s-au transformat in gemete, in placere. Regret ca nu m-am terminat in nopate aia, mi-ar fi palcut sa-i umplu curu cu sperma. Nu mai tin minte daca i-am dat muie inainte sau dupa ce i-am tras pula in cur.
Am futu ceva femei, si am sa mai fut o gramada, pana nu ajung la 500 nu ma opresc. Dar dintre toate doar cu doau mi-a placut fenomenal de mult. Fosta mea prietena si actuala. Nu pot sa le compar, cu fiecare a fost frumos si este altfe. Sexul cu fosta nu ami conteaza, dar iubita mea de acum…nu pot sa-mi dau seama ce are, ce face, de unde atat farmec in pizda ei? Imi pot imagina lejer ca as face dragoste cu ea, zile intregi, nopti la rand, fara oprire. M-as termina in ea, pe ea, peste tot si nu m-as opri. E mereu uda, mereu primitoare, mereu dormica. Cand se uda devine o cascada. As putea sa-i ling pizda secole in sir. Am sa incerc tot cu ea si apoi am re reincerc.

dar asta e jurnal, deci…. aseara am baut ceva. M-am dat oleaca cu sania, a fost fain. Am fost la una cu care am obisnuit sa fac sex, acuma nu ami obisnuiesc, nu ma mai atrage, de fapt de cand sunt indragostit, nu ma mai atrag alte femei, par sa fie goale. Bat la ea la usa. Apare u  pic adormita, si-mi spune ca e prietenul ei la ea! Nu am vrut sa o fut, cu toate ca se citea in privirea ei, cum tanjeste dupa pula mea oribila. Cred ca am o pula urata. E carna, plina de vene si cand se beleste iese la iveala un cap mosntruos. Are totusi caracter. U_neori e mai groasa, uneori e mai tare, uneori refuza sa spermeze. Nimic nu o face sa renunte la pretioasa sperma.

Am merws la macdonalt si am mancat … ce se manca acolo de obicei, am baut cola. De cola nu-s mandru. Dar a fost bun.

atat interesant. In rest job.



Leave a Reply

