mistere

Am fost la sanius, dar apaent nu am voie sa ma dau cu sania pe partie… inafara de afisul imens pe care scrie ca este interzis datul cu sania pe partie, nu exista nici un alt indiciu. Deci cum sa-mi dau seama, ca n-am voie? In timp ce incercam sa-l conving pe nenea ala sa-mi permita mica infractiune, ma gandeam ce efect ar avea argumentul: da’ io m-am dat de multe ori cu sania pe aici, cand nu era nimeni. Dar in ideea ca am sa mai repet experientele mele cu sania, am preferat sa fac pe copilasul suparat si sa spun: offff bine! Un copilas de 90 de kg cu creasta si destul de impozant…
Regulile sunt reguli si atata timp cat nu le faci tu, trebuie sa le respecti.
Am mai trimis un mesaj, ca raspuns la multele mesaje, unei doamne, cu care am facut de cateva ori sex, ca nu mai vreau, sper doar sa inteleaga. Nu mi-ar placea inca o drama.



Leave a Reply

