trece timpul

Au trecut trei zile ca doua secunde. Ultima oara cand scriam aveam 28 de ani, acum am 29. Parca a trecut un veac si totusi parca a fost doar o secunda.
Ma plangeam prietenei mele, ca nu-mi palce ziua mea, nu-mi place ce se serbeaza. trecerea timpului. Cum sa sarbatorec asa ceva? De ce, petrnu numele lui dumnezeu m-as bucura ca am de trait cu un an mai putin. Sau ca tocmai ce a mai trecut un an, in care amf acut atat de putine, raportat la cat am vrut sa fac, incet pot sa spun ca am dormit un an intreg. Macar de-as fi dormit bine… dar nici macar asta.
Totusi, sunt si parti bune la tot. Sunt indragostit. N-as fi crezut ca am sa mai traiesc candva asta si uite ca aici sunt. Am coborat de pe piedestalul, faurit de mine, pentru cel mai amre dusman al iubirii si acum sunt pe celalalt piedestal….. ala unde stau toti ceilalti.
Imi spunea prietena ca e atat de normal sa nu-mi placa ziua mea, incat nu se potriveste cu mine, caci eu nu sunt normal. Inca ma ami gandesc ca nu am fost destul de explicit cand am precizat de ce nu-mi pace ziua mea.

Dar despre asta in alta zi, caci acum ma cert cu iubita mea, ah cat de incitanta  este viata!



Leave a Reply

