regrete

Draga jurnal! Imi pare rau ca te-am neglijat in ultimele zile, viata mea merge in directii necontrolate de mine, din pacate nici una dintre ele nu a dus la tine. Dar iata ca, in timp ce iubita mea isi face nsite calcule legate de salonul ei, eu imi fac timp pentru tine.
Nu intelege ca timpul ce t-il acord ar fi un cadou nepretuit, ce t-il ofer cu multa placere. Esti jurnalul meu si meriti tot timpul ce t-l acord. Dar sti tu, draga jurnal, cum este cu timpul. Unica resursa epuizabila ce nu o pot cumpara schimba sau intoarce. Ce a trecut a trecut, si trecut ramane. Mai ma hranesc cu amintirile epocilor trecute, nu tanjesc dupa trecut, astept cu nerabdare munca ce-o voi depune pentru viitorul la care visez si prevad ca dumul o sa-mi faca la fel de multa placere, precum atingerea scopului.
Nu spun ca nu-mi lipsesc momentele trecute, sau ca nu-mi este dor de clipe ce-au trecut. As schimba multe, as trai altfel si cand scriu asta imi dau seama ca peste un an am sa spun ca daca as putea intoarce timpul as trai acum altfel.
N-ar fi rau sa incep sa traiesc, prezentul prin perspectiva eu-lui meu din viitor.
Imi lipseste totusi curajul. De multe ori ma opresc sa cuget, si perspectiva esecului ma descurajaza. Tot trecutul ma invata sa nu-mi fie frica de asta, caci eu nu dau gres.
Tot ce-mi place fac bine, excelez, dobandesc si nimic nu-mi sta in cale. Sunt pe cale de a lasa excelentul din mine, la lumina.
Mai trebuie sa stiu, draga jurnal, ca anumite greseli nu pot sa le intorc, deci trebuie sa am grija. Nu trebuie sa iau nimic in gluma, nu trebuie sa fiu neserios. TRebuie sa am grija de cei ce ma iubesc.
TRebuie sa exist echilibrat.



Leave a Reply

