caci e asa

De ceva vreme imi scriu gandurile pe telefon. E nou si stie chesti tari. Dar intre timp am uitat ideea de jurnal. Cumva am considerat ca daca-mi trec trairile sentimentale, ajunge. Acum vad ca nu e deloc asa. Am citi ami jos ca am fost la sanius. In telefon as fi scris trairea simtita in momentul in care galopam, calare pe sanie si orbit de zapada.
M-am gandit ca nu am sa ami scriu aici, dar ar fi o gresala destul de mare sa ignor sirul evenimentelor fizice din viata mea. Mai ales ca am o memorie ce ma lasa mereu, cand vine vorba de lucruri neimportante.
Asa ca… revin!
Azi a fost verisorul meu la mine, cu sotia si cei trei copii minunati. Am mer prin sat, ne-am distrat, apoi a urmat o tura de alergaturi cu cei trei copilasi prin sala de sport…
Am vorbit cu iubita mea care merge sa se vada cu ovidiu. Ceva legat de salon. Probabil ca are sa si doarma la el.
Ziua a fost goala. Manata doar de nerabdarea sosiri zilei de miercuri. Imi imaginez cum o vad iarasi dupa atata timp.



Leave a Reply

